poniedziałek, lutego 06, 2006

[jaone]

*
To był luty,
jesień
kipiała wiosną w falach wierszy,
akordami bieli
kapała z nieba

puch wkradał się w usta
najmocniej ściśnięte,
niebo tak potężnie
szumiało gwiazdami.

zapach lata się niósł
przez ubielone kobierce
kwiatów na śniegu
rzeźbionych ciepłem

sen morzy także
fragmenty najważniejsze
zapominam-y?


**
Potem czerwiec,
skute
lodem ciemnym poezje,
na polanach nocą
cicho dobrzmiewały

zapach ten nie ten
świata
indie, barcelona,
mało - samoloty

świat się kręcił
słowa nieme,
ciche, leśne
wieczór, noc
w cieniach spojrzeń
dojrzewamy

***
Listopad,
korale nieco poważniejsze
gwiazd naszych zaklęte
w wieki nieba czernią

zima bukiet złości
promienieje na szczęście
układa do snu wartości,
walczy z wiatrakami

całkiem na poważnie
szlochem i lamentem
z kości słoniowej
wymyślamy zamek


****
Ahoj Atlantydo!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wielka Buźka :*
Bania

Anonimowy pisze...

Myśli nie można piękniej i dobitniej ubrać w słowa.

Dlaczego luty? Dlaczego akurat czerwiec? Dlaczego o 20:21:20 zostawiłeś mi taką wiadomość?

Ciekawość.

Daga.

Anonimowy pisze...

paszczak 20:53:28

wielka buźka zabrzmiała prawie jak wielkie joł :-P

Anonimowy pisze...

Bo czerwiec to... ja
Bania

Anonimowy pisze...

Teraz już wiem ;-)

Daggi [nauczona poprzednim doświadczeniem.. nie 'daga' hehe]

Anonimowy pisze...

Trochę przypomina mi to Wiśniewskiego i 3 byłe wokalistki "Ich troje" - dla mnie totalny kicz i żenada - zestawienie uczuć, wspomnień... A to odczytuję tak, czyli nijak... Może jestem cyniczna, głupia,ale ten wiersz dla mnie jest niczym... Napewno nie podoba mi się tak bardzo jak niektóre wcześniejsze.....

Weź się w garśc, bo zmarnujesz talent...

Anonimowy pisze...

hah, on przynajmniej ma co zmarnować ;-)

Anonimowy pisze...

Każdy najgorszy wiersz tutaj jest lepszy od najlepszego z Twojego bloga, Karolinko, bez obrazy.

Anonimowy pisze...

bez sensu jest takie.. obrażanie się nawzajem.

BEZ SENSU!

me pisze...

heh, a kto tu sie obraża?
ja napisałem, bo czułem taką potrzebę, a reszta mnie pier...

zdania, sądy, opinie, to jest wasza sprawa, moge sobie nimi dupę podetrzeć. Pozdrawiam

me pisze...

ah, jeszcze jedno... heh, jesli ktos skrytykował twórczość karoliny, to niekoniecznie chciał ją oberazić. Bo jej komenta odbieram jako konstruktywną krytykę i z całego serca za nią dziękuję.

Anonimowy pisze...

Jeżeli to 3 wokalistki "Ich Troje" to ja jestem akurat Justyna :-D aHahAhah :-D
Bania