piątek, stycznia 21, 2005

[coś, co to, to nie to.]

przychodnikowe sprawy ale warte uwagi
-bototototorelaxx-

Dziś włączyłem gg...
W optymistycznym nastroju przeglądałem listę dostępnych znajomych. Nagle mój wzrok natrafił na coś bardzo, ale to bardzo dziwnego! Wśród wielu osób, które darzę mniejszą lub większą sympatią, znalazł się ON!

Postanowił porozmawiać ze mną w tak prymitywny sposób, by objawić mi prawdę o mnie i o moim dotychczasowym życiu. Jestem mu bezgranicznie wdzęczny, miłuję go całym sercem.


Dziękuję Ci, Abrahamie!
[by entio]

Abrahamie, padam ku Twym stopom, jak syn marnotrawny, DZIĘKUJĘ!!!

Dzęki tobie, moje życie stanie się jednostkowym manifestem oddania sprawie tworzenia bez granic i sztuki.

Prekonsumpcja wartości faktem pro za mną.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Notki paszczaka są super, mimo że niektórych za cholere nie potrafię zrozumieć :) gj
____
romeck

Anonimowy pisze...

Przejmujaca głębokość, szerokość otwierająca horyzonty nowego świata... Twojego świata...

erROr