niedziela, czerwca 05, 2005

[Kim ja jestem?]

Kim ja jestem?

Dokąd zmierzam? Czy jak cała ludzkość prosto w dół ku ogniu?

Kim ja jestem?

Ja, który używam ludzi jak przedmiotów do własnych celów. Ja który chcę rozporządzać

lduzkimi sercami... Ja który za miliony ponoszę odpowiedzialność....

brednie

z mych ust brednie
świat dalej biegnie

w swoim pędzie on jak ja w uczuć obłędzie



za horyzontem dojrzała pomarańcza słońca zasypia
dla mnie niebieskoszare szkiełka spadają z nieba
do snu ulewa
tuli,


[kim ja jestem?]
[by entio]




za wielką wodą łez jesteś....

    za oceanem niespokojnym

wzbieram jak rzeka zasilana strugami deszczu...

jedna kropla krok jeden

uwolnię się wreszcie

noc blednie...

    zasypia mój anioł...

beze mnie


Quis ego sum?

[dobranoc]

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"Ja, który używam ludzi jak przedmiotów do własnych celów. Ja który chcę rozporządzać" - kiedyś będziesz musiał za to odpokutować.. Oby stało się to już, teraz.

me pisze...

autoironia... ukazanie bezsilności wobec swoich uczuć. Możecie mieć mnie za wrednego palanta. Nie dbam o to. Rzecz jedna, chciałbym się nienarodzić, bo nieda się pogodzić romantyzmu z altruizmem. Coś musi czasem wygrać...

Anonimowy pisze...

Mylisz się. Żyjesz między ludźmi i nie możesz mnieć "nas - ludzi" w dupie i kompletnie nie dbać o to co się o tobie myśli.
"nieda się pogodzić romantyzmu z altruizmem. Coś musi czasem wygrać..." - tylko nie próbuj wmówić, że mówisz o sobie.. :)

me pisze...

Ok, napisz: "jesteś zły" kimkolwiek jesteś i nie dodawaj więcej postó bo to nie forum. Nie żygaj na człowieka tylko popatrz na to, co piszę. Mimo rozczarowania i goryczy. Jeśli masz coś do powiedzenia o mnie, to prosze gg: 1623930.
Z góry dzięki za zrozumienie.

Anonimowy pisze...

jesteś inny,wyjątkowy i za to cię lubie.....

Anonimowy pisze...

Paszczak - zapewne myślisz, że to ja napisałam, ale taką krową znowu nie jestem. Narwana powiedziała mi o twoich przypuszczeniach i powiem szczerze one są błędne. Ja nie wchodziłam na twojego bloga długoo. A zwłaszcza po ostanich wydarzeniach, ponieważ jeszcze bardziej przez to się dołuje.Jeżeli nie wierzysz sprawdź IP.

me pisze...

narwana mi powiedziała że to nie ty.
nie muszęsprawdzać, wierzę :D

trzym się
i... dzięki